Mijn heldhaftige belevenis in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hilde - WaarBenJij.nu Mijn heldhaftige belevenis in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hilde - WaarBenJij.nu

Mijn heldhaftige belevenis in Chiang Mai

Door: heldje ;-)

Blijf op de hoogte en volg Hilde

13 November 2008 | Thailand, Chiang Mai

Elike en Peter vertelden gisteravond enthousiast dat ze een geweldig uitzicht over Chiang Mai genoten hadden vanaf een berg.. gewoon ff scooter gehuurd en naar boven gereden.. hmm, dat leek mij ook wel leuk! Vanmorgen stond een roze scooter mij smekend aan te kijken bij het verhuurbedrijfje op de hoek... dus ik heb haar meegenomen :) Het links rijden was ik nog niet afgeleerd na Namibie (niet dat ik het daar volledig onder de knie had na 3 wkn....) en ik reed vrolijk het drukke verkeer in :) Het ging redelijk lekker zolang ik maar met het verkeer meeging! Maar helaas moest ik op den duur toch ergens afslaan... ging op zich ook wel, maar ik kreeg het niet zo goed voor elkaar om precies die weg te rijden die ik voor ogen had... ik miste steeds mogelijkheden om af te slaan waar ik wilde of om rechtdoor te gaan wanneer dat de bedoeling was... maar ik had het ding tot de rest van de dag, dus ik reed wel met een omweg :) Toen ik eenmaal op de weg bergopwaarts reed, zag ik dat de benzine toch sneller ging dan ik dacht... en dat ik toch heel snel ineens uit de drukke stad in de middle of nowhere reed, zonder benzinepompen... ff tijd voor een momentje van bezinning. Ik parkeerde het roze gevaarte op een uitkijkplaats vanwaar je alleen boomtoppen kon bewonderen en wilde haar netjes op slot zetten... shit... hoe doe ik dat zadel omhoog?? Ok, ff alles op een rijtje: ik sloeg doodsangsten uit in het verkeer, ik werd nerveus door het ontbreken van benzinepompen en radeloos dat ik het ding niet eens op slot kon zetten?? Samenvatting: ik ging gewoon lekker terug, leverde haar gewoon weer in en zou echt gaan relaxen en internetten :) zo gezegd zo gedaan! (maar dan duurde het wat langer natuurlijk, want ik moest eerst die berg weer af, 3 rondjes rijden voor ik bij de benzinepomp kon komen en vervolgens hulp vragen om mn zadel open te doen).

Pfff laat mij maar gewoon lekker uit een vliegtuig springen of van een duin afsuizen. Die scooter en dat verkeer hier vind ik maar eng!

xx

• 13 November 2008 - 09:31

Mascha:

Ho ho nee nee, stop die gedachten!! Nix niet vliegtuigspringen duinen suizen scooter in te druk verkeer!! Gewoon inderdaad lekker rustig interneppen ;-) en relaxen. Relax je bent vrij! En denk aan mijn HART! Maar dank je dat je enge dingen achteraf vertel, daar hou ik van hihihihihihi.
    Kuzke Suzke

• 13 November 2008 - 09:32

Suzke:

PS Je hebt toch wel een foto van je roze scooter want dat zal wel heel stoer gestaan hebben met je roze rokje/shirtje/broekje iets en armbandje enzoooo
    Pink Lady!

• 13 November 2008 - 15:59

Anouk:

Hihi ik sluit me helemaal aan bij je Suzke!!Wat toevallig dat je daar bekende tegenkomt ook zeg!!dat festival lijkt me echt bijzonder!xx

• 19 November 2008 - 09:13

Michel: