Beetje verdriet... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hilde - WaarBenJij.nu Beetje verdriet... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hilde - WaarBenJij.nu

Beetje verdriet...

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

08 December 2008 | Vietnam, Hanoi

mijn camera + ALLE foto's zijn weg... ik kan wel janken... Ik heb mn guesthouse in Vangvieng gebeld, daar heb ik mn camera voor het laatst gehad. Ik ben daar zaterdag om 12u uitgecheckt, met de bus naar Vientiane en direct door met tuktuk daarna minibus naar het busstation waar we 1uur gewacht hebben om de bus naar Hanoi te gaan (24uur vanaf Vientiane). Bij de grens van Vietnam (na 19u reizen en 5 verschillende vervoersmiddelen) wilde ik een foto maken en ontdekte dat mijn fototoestel niet in mijn handtas zat, later heb ik ook mijn bagpack uit het ruim mogen halen, maar ook daar zat hij niet in... De camera is makkelijk vervangbaar, maar alle foto's (want ik was nog aan mn eerste geheugenkaart bezig)... Ik blijf maar nagaan waar en wanneer het gebeurd kan zijn en wat er is gebeurd... ben ik hem verloren? is-ie gestolen? Hoe dan ook, het was mijn camera en ik was er verantwoordelijk voor, dus wat er ook gebeurd is, het is mijn eigen schuld...
Ik weet dat het van de "erge" dingen die kunnen gebeuren dit mss het minst erge is.. ik bedoel: ik ben gezond! ik heb mn geld & paspoort nog! Maar toch voel ik me heel rot... ondanks dat ik zometeen lekker kan gaan shoppen, want tja, ik moet toch zsm weer foto's kunnen maken!

Het goed nieuws is: ik ben weer mobiel bereikbaar en Hanoi is heel leuk!
Als troost heb ik een enigszins luxe hotel genomen samen met een Duits meisje met een heerlijke douche en relaxed balkonnetje.

Ik ga ff neus snuiten en de stad in!

X
Hilde

• 08 December 2008 - 10:42

Anouk:

Ik had je net gesmst en hij is aangekomen joepie!! Maar wat balen van je fototoestel zeg....Heb je nog iets gehoord van het guesthouse? knuffel xx

• 08 December 2008 - 11:31

Suzke:

nie hauwlen, lekker shoppen.

kuzke

• 08 December 2008 - 12:06

Marieke:

O nee!! Wat onwijs balen! Ik vind dat wel degelijk een van de ergste dingen die me kunnen gebeuren op reis (niet om je de put in te praten hoor, maar ik leef erg met je mee)! Kun je nog aan foto's komen via reisgenoten die je bent tegengekomen?
    Nou ja, in het ergste geval moet je nog een keer terug ;-)
    Desondanks: goeie tijd in Vietnam!

• 08 December 2008 - 17:20

Sigrid:

Ik lees net je twee berichtjes na elkaar, eerst het "UXO" dan het "verdriet", zo zie je hoe grillig het leven kan zijn. Heel erg balen van je camera, maar laat die schuldvraag varen, daar schiet je nix mee op. Koop een nieuwe camera, lik je wonden, en ga verder. Ben benieuwd naar je verhalen over Vietnam.

Liefs, Sigrid

• 08 December 2008 - 22:35

Yvonne:

Hee meis, jeetje das toch wel balen.
    Gelukkig zoals je zelf al schreef het had erger gekund.
    Aan foto's zou je eventueel kunnen komen van medereizigers en je camera is te vervangen. Niet te lang bij stil staan meis en lekker verder genieten.
    Je hebt gelijk wat betreft dat hotel, lekker relaxen das het belangrijkste!!!!
    Meiske nog heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier.

Dikke kusssss